martes, 2 de febrero de 2016

Exposición de poemas e obras amorosas no Día da Candeloria.

Xa sabedes aquilo de que pola Candeloria casan oa paxariños e que vai medio inverno fóra  pois por aquilo de galeguizar o Día dos namorados tan americanizado e explotado polo consumismo, nós queremos celebrar o amor neste día tan galego.
A nosa exposición podedes vela na entrada da biblioteca:








E un lindo poema de amor de Sophia de Mello Andersen:

“Para atravessar contigo o deserto do Mundo”


Para atravessar contigo o deserto do mundo 

Para enfrentarmos juntos o terror da morte

Para ver a verdade para perder o medo 

Ao lado dos teus passos caminhei 


Por ti deixei meu reino meu segredo 

Minha rápida noite meu silêncio 

Minha pérola redonda e seu oriente 

Meu espelho minha vida minha imagem 


E abandonei os jardins do paraíso 

Cá fora à luz sem véu do dia duro 

Sem os espelhos vi que estava nua

E ao descampado se chamava tempo 


Por isso com teus gestos me vestiste 

E aprendi a viver em pleno vento. 


Sophia de Mello Breyner Andresen

No hay comentarios: