A biblioteca pode funcionar como elemento INCLUSIVO e compensador de desigualdades polas súas prácticas e polo seu espazo.
No noso caso, tres profesoras do equipo estamos traballando a CONVIVENCIA POSITIVA coa fin de XESTIONAR BEN e RECONDUCIR OS CONFLITOS cun grupo de mozos e mozas do noso centro que se atopan en risco de exclusión social pola etnia e polo grupo social aos que pertencen e que resultan especialmente conflitivos nas súas prácticas cos compañeiros e co profesorado.
Cunha certa periodicidade, convocámolos na biblioteca para interactuar con eles a través da palabra, da lectura e da música; trátase de sesións complicadas de xestionar á hora de manter o seu interese e unha actitude positiva ante o que estamos facendo, alternamos pequenas lecturas con moito diálogo e coa súa música e tratamos os temas da convivencia, da igualdade e dos conflitos escolares e sempre cantan e palmean para nós.
Unha das experiencias máis enriquecedoras que estamos vivindo na biblioteca é cando soan as palmas e as súas voces entonan cancións de amor, amores intensos e imposibles, e coido que todos os libros da biblioteca vibran e recobran vida ao son das súas palmas... igual que os nosos corazóns.
1 comentario:
Muy emotivo...y sin duda esos chavales no olvidarán el paso por esa biblioteca, tan agradable, los buenos momentos que seguro hubo y que entre libros y conversaciones les valorasen también su propio lenguaje, su forma de expresión.
Enhorabuena a todas y todos!
Publicar un comentario